1394-04-03 16:02
972
0
16556
رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان:

بسیج دانشجویی در اجرای برنامه‎های باکیفیت پیش‌گام شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان با تاکید بر اینکه بسیج در دانشگاه باید در عرصه‎های علمی، فرهنگی، اخلاقی، نظم و تاثیرگذاری الگو باشد، گفت: بسیج دانشجویی باید در اجرای برنامه‎های باکیفیت پیش‌گام شود.

 به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، قربان شهریاری بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان گلستان اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بر اساس نیاز همه اقشار جامعه در تمام صنوف و سطوح کشور تشکیل شد.

وی نقش بسیج دانشجویی را در فعالیت‎های فرهنگی موثر خواند و تصریح کرد: در عصری که عصر ارتباطات و رسانه نام گرفته نقش دانشگاه‎ها به‌ویژه بسیج دانشجویی در گستره فعالیت‎های فرهنگی غیر‌قابل‌انکار است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان یکی از رسالت‎های دانشگاه را در اجرای کارهای فرهنگی دانست و افزود: دانشگاه پیام‌نور همواره در مباحث فرهنگی پیش‌رو بوده است.

شهریاری با اشاره به تقریب مذاهب اسلامی گفت: دبیرخانه استان‎های مرزی با حضور 16 استان مرزی به منظور هم‌فکری و وحدت بیشتر علمای شیعه و سنی به میزبانی دانشگاه پیام‎نور گلستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان نیز در این مراسم از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: همه باید بدون هیچ‌گونه تسامح در دانشگاه‎ها ماموریتی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند را با تصمیم‎سازی و نه تصمیم‌گیری با گام برداشتن در مسیر انقلاب اجرایی محقق کنیم.

بستر تشکیل تمدن اسلامی باید در جامعه مهیا شود

علی لشکر‌بلوکی با بیان اینکه بستر تشکیل تمدن اسلامی باید جامعه مهیا شود نقش دانشگاه‎ها را در این راستا مهم خواند و گفت: اگر درخت تنومند انقلاب یک ریشه در جامعه و یک ریشه در دانشگاه‎ها داشته باشد، در حقیقت ثمره‎ای به نام تمدن بزرگ اسلامی به بار خواهد نشست.

وی بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور با داشتن دانشجویانی پویا، قوی و با اخلاق که برگرفته از نگاه جامع و زیربنای خوب این مکان آموزشی است به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در استان در راستای تحقق دستاوردهای انقلاب در مبارزه با جنگ نرم دشمن گام‎های موثری برداشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام‌نور در اجرای فعالیت‎های فرهنگی و سیاسی هم‌پای سایر مراکز آموزش عالی خدمات ارزنده‎ای ارائه کرده است، گفت: کارنامه این دانشگاه در زمینه فعالیت‎های فرهنگی و سیاسی مثبت بوده است.

به گزارش فارس؛ طی حکمی سید حسین سیدین به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گلستان معرفی و از زحمات محمد حمیدی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.